Even voorstellen
Zeinab is een jaar geleden bij Actemium gestart als onderdeel van haar BBL-traject. Ze volgt een ICT-opleiding bij ROC Nijmegen. Een mooie voorzetting van haar programmeursopleiding die ze eerder heeft gevolgd. Inmiddels zit ze in haar laatste jaar. Ze werkt drie dagen in de week als Service Engineer, gaat één dag in de week naar school en combineert dit met haar gezinsleven.
Wat betekent ‘Actemium is vooruitgaan’ voor jou?
“Hoewel ik op school ook veel leer, heb ik vooral bij Actemium ontzettend veel geleerd sinds ik ben gestart. De collega’s zijn behulpzaam, ik kan groeien in mijn werk en er is ruimte om me verder te ontwikkelen. Samen met mijn collega’s werk ik op de supportafdeling. We zijn een soort ‘eerste hulplijn’ voor klanten. We lossen samen software en hardware issues op. Vooral de samenwerking vind ik heel fijn. Niet alleen binnen mijn eigen afdeling, ook binnen de hele organisatie. Zo helpen we elkaar samen vooruit.”
Hoe breng jij Actemium verder vooruit?
“Samen met het team zorgen we voor tevreden klanten. Dat vind ik het mooist aan mijn werk. Als ik iets heb opgelost heb ik hier contact over met de klanten en als we snel tot een goede oplossing zijn gekomen ga ik met een goed gevoel naar huis. Bij de supportafdeling draag ik bij aan de vooruitgang van Actemium door onze klanten snel en efficiënt te helpen. Dit vergroot de klanttevredenheid en legt de basis voor duurzame relaties. Daar maak ik in mijn rol onderdeel van uit.”
Hoe voelt het om te horen dat collega’s jou zo herkennen in ‘Actemium is vooruitgaan’?
“Heel waardevol om te horen dat collega’s mijn bijdrage waarderen. Het maakt me ook erg trots en motiveert me om nog beter te presteren, omdat ik weet dat we samen het verschil kunnen maken. We ontwikkelen ons als team.”